fredag 3 mars 2023

Muharrem Demirok akt 3

 

Jag har den gyllene klövern på mina kavajer och jackor och väldigt ofta får jag frågan om varför jag fortfarande är centerpartist.
Svaret är enkelt!
Jag står kvar i den ideologiska mylla som gjorde mig till centerpartist på 60-talet.
Annie Lööf spårade ur när hon lät sig hypnotiseras av den nyliberala Stureplansfilosofin och vred partiet åt vänster.
Demirok verkar faktiskt vara ännu värre så varför är jag fortfarande medlem i Centerpartiet?
Åter är svaret enkelt; Jag är fortfarande Centerpartist men frågan är om Annie Lööf och Muharrem Demirok är det.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Centerpartiets sänke

Centerpartiets sänke Hur ska det gå för Centerpartiet? Och vilka är det som man tänker sig ska rösta på C? I helgen hade partiet sina kommun...